Alla inlägg under maj 2010

Av Erica - 7 maj 2010 11:49

Sådär, då var man medarbetare på Konsum Mjölkudden.

kommer ha världens läckraste outfit på mig, dvs röd skjorta, gråa byxor och en sexig grön skarf!  som sagt, jag hoppas att inte modepolisen kommer ;)

 

Nu har hanna varit här en sväng, med sig hade hon lilla Linn, men hon sov mest.

hon hann hinka 2 kaffekoppar iallafall, trevligt! :)

 

Ikväll blir de nog film med Markus.

innan dess så ska jag ha fått mina nya saker till rummet och förhoppningsvis hunnit fixa till de lite! :)

 

Imorn bär de av till hertsön, ska sova hos syster med favorit pojkarna!

massor av bus och lek.

och förhoppningsvis hinna ta igen lite tid med syster :)

 

Nu ska jag däremot vila lite, för som sagt.. jag är en trött människa ;)

 

tjoflöjt!

 

 

 

Av Erica - 6 maj 2010 21:00

Nu har jag tråkigt igen, så tänkte slänga iväg ett inlägg innan de blir tack och godnatt.

 

Är smått nervös inför imorn, ska träffa min nya chef, även om jag bara är praktikant så är han ju fortfarande chef.

Ska dock inte börja jobba redan imorn, bara prova ut kläder oså.

Det blir nog väldigt kul, som jag väntat på en praktikplats!

 

Mamma kommer snart hem från jobbet, vet inte varför jag skrev de?

men ska iaf duscha snart, plocka ögonbrynen och sen lägga mig och se på film eller läsa min bok.

ska just nu börja läsa Lisa Marklund, har aldrig läst henne förr så de blir spännande!

"en plats i solen" heter den, har ni läst den?

 

Nä, nu ska jag avsluta det här.

 

smell you later!

 

tjoflöjt!

 

 

 

Av Erica - 6 maj 2010 18:44

Om jag får säga de själv så har jag varit otroligt duktig idag!

har städat och fixat här hemma, *klapp på axeln*.

har tillochmed fixat mig mat i magen utan att någon gnäller på att de har gått si och så många timmar sen jag åt.

 

Har hunnit med en 40 minuters powernap också, nu skulle en powerwalk inte sitta helt fel, får se om jag går en sväng senare.

 

Har grymt ont i visdomstanden också, är de 5:te gången nu?

VÄX UPP FÖR FAN!!

 

Snart blir de en dusch, ska bara bestämma mig för om de blir promenad eller ej, och blir de promenad så tar jag nog med mig mosters golvmopp :)

 

Vi kanske hörs senare.

 

Tjoflöjt!

 

 

 

Av Erica - 6 maj 2010 12:45

Godmorgon världen, eller god eftermiddag.

Igår blev de vin med Fia, men det blev en ganska kort kväll,

traskade hem redan vid 11 tiden.

 

Idag blir det däremot en lugn dag, måste städa eftersom syster stor kommer hem imorn och jag har varit i hennes rum sedan hon for, jag kan ju säga att de är inte vackert här. så städning står först på schemat, sen blir de nog att slappa framför en film och bara mysa med katten!

 

borde dock städa mitt egna rum också, för imorn får jag mitt nya bord dit, plus att min lampa ska på en roadtrip till syster i hertsön.

sen ska jag inreda de i mina egna färger, åh vad kul de ska bli!

tänkte köra på färgerna svart, orange och vitt, kanske kommer se ut som halloween i mitt rum, men den risken får jag ta!

 

Nu blir de nog frukost och sen är de bara att sätta igång med städningen!

 

tjoflöjt!

Av Erica - 5 maj 2010 19:59

Nu är jag hos min stjärna Fia <3.

vi dricker lite vin och surrar om allt mellan himmel och jord!

skulle egentligen fara till Ove men han dumpade oss för en fotbollskväll.

illa som fan...

 

ska snart fara förbi småpojkarna o kolla så att de sköter sig ;)

blir nog trevligt eller nå.

 

Och jo, vill någon ha mig? jag är nämligen gratis och villig from 5/5 till den 31/5. du når mig på mailen rattmuff88@hotmail.com, endast seriösa svar tack!

 

Nu ska jag hälla i mig mitt mousserade vin och må bra!

 

tjoflöjt!

 

 

Av Erica - 5 maj 2010 17:18

There will come a point in your life when you realize who really matters, who doesn't and who never did. So forget about people from your past,

because there is a reason they didn't make it to your future.


  




Av Erica - 5 maj 2010 16:48

Sådärja, kom nyss hem från Tuna.

har varit en sväng hos min stjärna Fia och vackraste Theka!  

cyklade tillochmed dit! grattis, nu är den här månades träningspass gjord!

 

Nu är man hemma igen, kom precis hem lagom till maten,

fick tortellini, korv och broccoli - det knullade munnen.

 

Funderar lite på vad som skall ske ikväll.

blir de vin eller icket? de är frågan.

jag är nog ändå lite törstig.

men å andra sidan, är jag inte de jämt?

 

Gahh, blir en sväng på facebook för att skingra tankarna!

 

tjoflöjt!

 

Av Erica - 5 maj 2010 12:22

Om de inte vore för att jag missade desperate housewifes igår så hade jag aldrig kunnat gissa att det var onsdag idag aka LILL LÖRDAG!

 

och vad sker då? ja, borde städa.. massor.

borde göra många saker, men man gör de liksom bäst helhjärtat.

och just nu känner jag bara för att gå ut och sätta mig i solen.

(har inte ens tittat ut genom fönstret, är de sol ute?)

 

Ska iaf börja med att äta frukost, för godiset jag äter nu är väl inte en sån bra start på dagen? men who gives a shit.

det är ju gott iallafall ;)

 

Nu ringer Erika, tar en rök medan vi snackar skit ;)

 

tjoflöjt!

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards