Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Erica - 17 maj 2010 18:00

Oj vilket skönt väder de har varit ute idag!

helt sick, man blir så pigg och glad.

Har inte ens vilat efter praktiken, dedu ;)

 

Dagen har varit rätt lång, iaf dom 5h jag jobbade.

Jag trodde aldrig att klockan skulle bli 14.oo

Men de blev den, blev upp plockad av syster och vi drog vidare till stan,

lämnade in några papper och sen hemmåt.

Väl hemma drog jag till basketplan och tittade på när Johan, Michele, Jonathan, Thomas och en annan kille spelade basket. Stannade där i ca 20 min sen drog jag vidare till mormor för att fika och sola!

 

När klockan blev 16.oo tändes grillen och nu har vi ätit och busat med Max och Wiliam som ska sova här inatt, lycka till att kliva upp imorn Erica.

 

Nu ska jag gå ut en stund med pojkarna sen blir de en dusch och bädden.

 

Tjoflöjt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards