Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Erica - 21 maj 2010 21:03

Hej, nu är de äntligen fredag!

Blev dock inge steka idag, de blåste för kallt, tänker inte ligga i bikini och frysa arslet av mig.


Praktiken gick bra idag, var lite jobbigt bara.

Men nu är de äntligen helg så då ska jag bara vila upp mig,

ska faktiskt inte dricka nå alkohol alls *klapp på axeln*


Börjar mer och mer längta till Göteborg, men snaart får jag åka!

drar väl sista Juni eller nå sånt.

Det blir jag och mamma som åker ner till syster Emma och lever livet.


Annars då? ca en månad kvar tills man blir 22, stora flickan *fniss*

då blir de party, grill party om vädret tillåter annars blir de hemma fest.

Ska försöka lura ut föräldrarna bara, men mamma har sagt att de är grönt ;)


Pratade med Toby för någon dag sen, är bjuden på hans födelsedags party som infaller snart! jag vet EXAKT vad jag ska ge honom, men de är ingen annan är jag och Toby som kommer fatta de, hahahaha.


Nu ska jag vänta tills Tesso hör av sig, se om de blir nå glid ikväll eller om man håller sig hemma.


Tjoflöjt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards