Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Erica - 2 maj 2010 13:18

Ja, mina tankar går ungefär som en studsboll just nu, upp och ner, lite åtsidan och sedan rakt in i väggen.

 

Jag är faktiskt inte beredd att förlora dig just nu, vi är inte så nära men vi har ändå våra blodsband.. Och framför allt vill jag inte se pappa ledsen.

Jag vet inte om han blir sig själv efter de, snälla försök att bli frisk.

visa att mirakel visst händer.

 

ja, jag vet inte.. var bara tvungen att få ur mig det.

 

Av Erica - 2 maj 2010 13:11

Sådär, nu är även jag här på bloggplatsen.

tror att jag kommer att trivas lite bättre här även om jag kanske tappar lite statistik.

 

Vad har dagen hittils bestått av? jo tvätt, tvätt och åter tvätt.

vaknade halv 06.30 och då var de bara att slå upp mina två blå och börja riva i säng

lakanen. men de gick det också, fast de var tungt.. och jag sov mellan tvätt tiderna, och har även sovit en timme efteråt.

haha, så nu är man som.. en trött människa.

nåväl, får bli en tidig kväll.

 

vi hörs antagligen lite senare :)

 

tjoflöjt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards