Alla inlägg under juni 2010

Av Erica - 30 juni 2010 03:25

Jag känner att bloggen har blivit lite lidande nu på sistone.

Har helt enkelt inte haft tid, och har jag tagit mig tid så har inläggen blivit korta och trista.


Så jag ger de ett nytt försök helt enkelt, även om sommaren är här och man är ute halva nätterna.


Dagen idag har bestått av film hos Dreadhead, vi såg sista pirates of carribbien filmerna, hade inte sett den än.


Efter de så drog jag iväg med Tesso till Ribbe.

La lite puzzel, drack en cider och höll på att svammla som vanligt.


Nu är jag dock hemma, väntar kanske besök? får se om han vågar, haha!


Imorn är de bestämt att Linny ska komma, mitt hjärtegull*

Bara mysa på och prata skit, lovely.


Torsdag är de tvättstuga med mamma, tjoho vad kul..


Och fredag.. ja då är de PaRtY ;)

Ses på färjan? ;)


Nu ska jag dock invänta mrX *ler*.


Godnatt.


Tjoflöjt!

Av Erica - 27 juni 2010 16:54

Usch, har gått och blivit sjuk.

Hostar som en tok och de svider i hela bröstet.

Nåväl, det går över får överdosera halstabletter och ligga och mysa med min rosa filt och Torleif ^^.


Imorn skulle jag ha träffat Kim, men vet inte riktigt hur de blir? vi får se :)

Och på tisdag så får jag se LINNY <3!

Hoppas bara att jag är frisk tilldess!


Orkar inte sitta vid datorn, ska slå igång en film och mysa nu.


Tjoflöjt!


Av Erica - 26 juni 2010 20:02

Hejhopp, får bli en kort uppdatering för att de ska tydligen börja åska.


Min födelsedag var helt underbar! tack mina vänner för den! :)

Vi satt hemma hos mig och festade ända in på småtimmarna,

väldigt trevligt och mysigt!


Midsommar var också rätt härlig, fint väder osv.

Drog ut med syster och Anna på Allstar, träffade typ massor av människor.

Fick däremot en trasig flaska sparkad mog min häl så jag började blöda, haha.

Vääärldens händelse ba...


Idag har jag varit ute lite med tesso, annars har sängen hägrat som mest.

Snart kommer B, får se vad vi hittar på! :)


Uppdaterar snart igen!

Av Erica - 22 juni 2010 15:28







sometimes life will kick you around, but sooner or later you realize that you're not just a survivor. You're a warrior and you're stronger than anything life throws your way.


   



  



  

Av Erica - 21 juni 2010 22:01

Ja, vad ska man säga? blir ett år äldre imorn.

Då blir de mys med dom bästa, dvs Fia, Tess, Micke och Emil.

Ska käka middag här och dricka lite alkohol, sen får vi se vart de bär, mest troligt stannar vi här, kanske.


Har sovit borta inatt, sov hos syster och ungarna, mycket trevligt.

Synd bara att man ska upp så tidigt dagen efter, annars hade man kunnat sitta hela natten och bara prata :)


Ikväll blir de däremot en tidig kväll.

Ska hinna handla, laga mat och städa imorn.


Nu blir de en rök och sen bädden!


Tjoflöjt.

Av Erica - 20 juni 2010 11:45

Oh herre...

Igår blev de som sagt Boden, vi skulle se Drängarna när dom spelade.

Ja vad ska man säga? det var trevligt fast än att de regnade och var lerigt, och jag som hade skor med peep-toe.

Nåväl, lite smuts har ingen dött av.


Åkte dock hem rätt tidigt, J och R kom och hämtade mig.

Åkte hem till J och somnade där.


Idag är jag väldigt trött.. orkar knappt uppdatera, allt känns stelt.

Haha.


Kan ge de ett försök senare.


Thinkin of you.


Tjoflöjt!

Av Erica - 19 juni 2010 00:19

Sitter här på sängen med datorn i famnen och mår riktigt bra.

Har haft en super mysig dag (om man bortser från begravningen).

Syster Elins ungar kom direkt efter begravningen, två små solsken som verkligen behövdes!


Vi har ätit på marco polo, vilket bordsskick dom har!

De är två killar på 1 och 4 år, den äldsta som heter William skålade tillochmed med mig, haha. Sötnöt...


Och efter massor av lek och bus så somnade dom, helt utmattade.


Så jag, Elin, mamma, pappa och Agneta har suttit och pratat massor och spelat spel, bara myst på med familjen, riktigt skönt!


Imorn blir de dock inge hemma mys, jag och mina två stjärnor

åker till Boden för att se drängarna, haha. Så sjukt kul de ska bli :)


Men nu är de bädden som väntar, jag förväntar mig att ungarna väcker mig rätt tidigt.


Godnatt!


Av Erica - 18 juni 2010 17:34

En stor sten har fallit från mig, jag känner mig 1000 gånger lättare.


Begravningen idag gick bra, över förväntan.

Visst var det jobbigt, och visst grät vi.

Speciellt när vi skulle gå fram och ta farväl, men nu är det gjort, nu har vi sagt farväl.

Men på något sätt så är de lättare nu, den här ihållande jävla sorgen släpper efter.

Jag ser pappa skratta och de är på riktigt, han är glad över att hans bror äntligen fått frid.


Och alla vänner, vad vore jag utan er?


Therese, Du är en sån människa som kan sätta ord på känslor och tankar,

du är en sån människa som får en att skratta och se de ljusa när resten är mörkt.

Ord kan inte beskriva min tacksamhet till dig, jag älskar dig.


Fia, Min ängel, mitt hjärta. Du har alltid funnits där för mig, i vått och torrt.

Med dig kan jag vara mig själv, de finns inga spel, inga lekar.

Du är den som hjälper mig upp när jag faller, du är den som blåser på mina sår,

du är den som gör mitt liv lite lättare.



Tess, Vi har inte känt varandra länge, men det finns ett band mellan oss.

Du har inte själv alltid det så lätt, ändå ställer du upp för mig.

Du är en av dom vackraste och ärligaste människorna som vandrar på denna jord.


Och alla andra såklart!


Än en gång, tack!

Ovido - Quiz & Flashcards