Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Erica - 31 maj 2010 12:45

Oh herre min gud så jag har varit hurtig idag!

Eller de började redan igår, jag tog bussen in till DH, såg film där sen PROMENERADE jag till max, haha käkade där, väntade på att Fia skulle sluta klockan 20.00, promenerade från max till hemmet och sedan låg jag som en klubbad säl resten av kvällen.


Men idag! ja då vaknade jag vid 10 tiden och sen började jag dammsuga och skura! så hurtig har jag varit, jag känner mig extremt duktig.

Jag är en jävel med skurmoppen alltså!


Senare idag blir det att umgås med Fia och Emil, ska hitta på massor med bus *fniss*.


Nu ska jag däremot käka lunch och sen hoppa i en dusch så man är pigg och fräsch. luktar typ rengöringsmedel... uuäk.


Vi hörs!


Tjoflöjt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards