Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Erica - 7 maj 2010 23:48

Todelo såhär på kvällskvisten.

Kom hem för en liten stund sedan, har varit hos Markus och sett film,

en riktigt trevlig kväll! :)

 

Hann baka bullar med mamsen innan jag drog dit, plus skruva ihop mitt bord!

Så nu ser de faktiskt snyggare ut i mitt rum.

Och på onsdag efter praktiken dvs efter klockan 14.oo så bär de av till stan för att shoppa med mamsen, jag vet exakt vad jag vill ha! och lite till... *ler*

 

Nu ska jag snart krypa ner i sängen är såå trött. har varit en rätt lång dag.

 

vVsdoms tanden håller fortfarande på att gorma, någon less.

Kan knappt äta för att de gör så ont.

Men äta bör man...

 

Hm, tror de var allt jag hade för tillfället.

 

På återseende!

 

Tjoflöjt!

 

Av Erica - 7 maj 2010 11:49

Sådär, då var man medarbetare på Konsum Mjölkudden.

kommer ha världens läckraste outfit på mig, dvs röd skjorta, gråa byxor och en sexig grön skarf!  som sagt, jag hoppas att inte modepolisen kommer ;)

 

Nu har hanna varit här en sväng, med sig hade hon lilla Linn, men hon sov mest.

hon hann hinka 2 kaffekoppar iallafall, trevligt! :)

 

Ikväll blir de nog film med Markus.

innan dess så ska jag ha fått mina nya saker till rummet och förhoppningsvis hunnit fixa till de lite! :)

 

Imorn bär de av till hertsön, ska sova hos syster med favorit pojkarna!

massor av bus och lek.

och förhoppningsvis hinna ta igen lite tid med syster :)

 

Nu ska jag däremot vila lite, för som sagt.. jag är en trött människa ;)

 

tjoflöjt!

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards