Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Erica - 20 maj 2010 18:11

Hej hej hemskt mycket hej.

Har varit ute och solat i drygt 4h.

Uuunderbart! har fått lite färg, men är långt ifrån brun, så ska steka imorn också om vädret tillåter.


Imorn blir de praktik.

Har inte varit där på 2 dagar nu så känns som att imorn måste jag fara.

Det har varit blandade känslor så jag har helt enkelt inte orkat.

Men imorn kör vi!


Nu ska jag bara ta det lungt och ta en dusch :)


Tjoflöjt.


Av Erica - 20 maj 2010 13:43

Can you meet me halfway, right at the borderline?
That's where I'm gonna wait for you,
I'll be lookin' out night and day.
Took my heart to the limit, and this is where I stay.

 

Åhh vad skönt med solsken! Blir glad i hela kroppen.

Ska snart dra på mig bikinin och fara o sola med sötaste Emilia.

Kanske Micke kommer också :)


"Varning för späckhuggaren"


Måste göra mig färdig nu!


Tjoflöjt!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards