Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Erica - 3 maj 2010 21:56

haha, färgade håret idag.

det blev lite som en tiger, och jag är faktiskt nöjd.

låter de knäppt? jag är rätt knäpp (:

drog i blonda slingor i mitt svartsunkiga hår.

 

Blev en lååång runda på storheden idag,

vi for dit vid 12 och kom hem vid 3, it sucks.

hade väldigt ont i ryggen och var inte alls på topp.

 

Köpte då blonderings slingorna och godis *fniss*   

och såklart VIN!

 

nu ska jag däremot borsta tänderna och lägga mig under täcket.

de är en ny dag imorgon.

 

tjoflöjt!

Av Erica - 3 maj 2010 15:43

Livet är egentligen ganska grymt, man föds för att dö.

för dö ska vi, varesig vi är redo för det eller inte,

vi får inte välja själva när tiden är inne.

 

 Livet är för många väldigt underbart, men för några ett rent helvete.

Jag lever i båda delarna.

Jag har varit till helvetet och vänt, jag mår bra nu.

Men alla dom andra? Alla dom som inte vänder?

Vad händer med dom?

 

Jag vet egentligen inte vad jag skriver eller varför.

men de är ord som måste komma ut, på ett eller annat sätt.

 

Har ni hört folk säga "livet är inte lätt"?

Har dom rätt eller fel?

Enligt mig blir livet vad man gör det till,

fast så finns ju som sakerna som bara händer en också,

dom som slår ner som en blixt från klarblå himmel.

dom rår vi inte för, dom kan vi heller inte påverka.

 

Så, hur är egentligen erat liv?

 

 

 

Av Erica - 3 maj 2010 10:43

Godmorgon världen!

Igår kändes de som om de inte var den bästa av alla dagar, men så ringer Therese aka Linkan och bjuder med mig till Lotta för att se film.

jag säger bara ett ord; tack!

 

tänk vad lite sällskap kan göra? :)

 

Idag blir de däremot rätt lungt, ska snart och handla med mamma och systrarna. Girls day out liksom.. haha.. vilken nörd jag är..

 

Och btw vad är egentligen all mening med massa känslor?!

dom ställer bara till besvär, aaabsolut.

 

hm, jobbigt..

 

thats it for now folks.

 

tjoflöjt!

 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards