Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Erica - 10 maj 2010 19:31

Det börjar hända saker inom mig, jag fylls plötsligt med mer livsglädje och det finns en sol inom mig som lyser hela tiden.

Även om vissa saker känns otroligt jobbiga just nu, så har jag den känslan av att "efter regn kommer solsken" .

 

Jag har dom människorna jag vill ha i livet.

Mina vänner är min familj, och även om jag kanske inte alltid säger de så älskar jag er, över allt annat. NI är dom som lyfter mig när jag faller, de är ni som blåser där jag har ont, de är ni som torkar mina tårar och de är ni som gör mig hel.

 

Allting blir så mycket lättare när man har sina vänner omkring sig.

Jag kan t ex ligga vaken om nätterna och tänka på allting som vi gjort, och allting vi har gått igenom, och jag får min livsglädje från er.

 

Ingen nämn, ingen glömd.

ni vet vilka ni är!

Av Erica - 10 maj 2010 17:46

Jag trodde de var över?

Men människor utan hjärnor lär sig väl aldrig.

 

Ja, första praktikdagen idag! Fick packa upp massor av varor och lär fortsätta med det imorn för då kommer de mer varor.

Hade smått ont över allt när jag fick sluta 13.50 Då var de bara att ta en painkiller och slänga sig på sängen.. sov dock 3 timmar.

 

Nu ska jag slänga i mig nå i magen, och sen äta min chokladkaka "passion" super god! jag kommer må som en drottning ;) haha.

 

Skulle egentligen ha träffat söt ikväll men de blev annat och vi bestämde oss för att ses imorn! :)

 

Thats it for now.

 

Tjoflöjt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards