Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Erica - 27 maj 2010 20:25

Ja, nu är de på tiden att jag uppdaterar.

Allting har varit hullerombuller och hit och dit, men det är bättre nu.

Jag mår bättre, familjen mår bättre.


Har varit på stan idag och shoppat med finaste Fia och tuffaste Tess, hah.

Jag köpte 2 par byxor, leggins såklart. Ett par svarta och ett par i jeans.

En svart sjal, en t-shirt hoodie och en BH, förstår ni?!

jag hittade en bh och den satt perfekt, tror ni jag är nå lycklig? haha har inte använt bh på typ åår!

(jag använder sport top)

Och jag har även shoppat alkohol (;


Gick på marknaden också, käkade thaimat. De enda av värde där, förutom leppard klänningen som Fia fick med sig hem.


Imorn är de sista praktikdagen, har varit där nu i ca en månad.

Har gått bra men ska bli skönt att vara ledig, till hösten däremot, ja då börjar jag nog plugga till nå vettigt.


Nu ska jag röka och duscha.


Tjoflöjt.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards