Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Erica - 13 maj 2010 18:10

Hej, kom nyss hem.

Har varit ute med Tess i solen, mys!

Träffade Micke en sväng också, trevligt trevligt!

Men när solen gick i moln så bestämde vi oss för att fara hem och äta.

 

Så nu sitter jag här, utan mat i magen.

ska kanske gå och göra nå mat? jobbigt.

 

Har pratat med finaste Fia också, drar iväg till henne kring 5 imorn,

då ska de sminkas och stylas och sedan hinkas vin! massor av vin!

 

Ikväll blir de som sagt att plugga med stora syster.

kuuul... men vad gör man inte för dem man älskar?

 

Nu ska jag ge magen mat sen slappa framför tvn.

 

This is my life, and im not sharing it.

 

Tjoflöjt.

 

 

Av Erica - 13 maj 2010 11:22

Jag har mått tillräckligt dåligt i mitt liv för att någonting så litet ska få mig urbalans.

Nej, time to sheer up! du lever bara en gång, varför inte leva på riktigt då?

varför ska man gå och må dåligt pga saker man ändå inte kan ändra på?

 

Idag är en ny dag, en bättre dag.

För jag är leeeedig! Vad sker då? hm, har inte hunnit planera alls faktiskt, men jag ska dock plugga med syster på kvällen.

 

Imorn är de P A R T Y .

 vilka är på?  haha, nej ni är inte bjudna.

det blir girls night out!

 

Men innan partyt blir de praktik, kommer dit med nya krafter och ny energi!

Trivs faktiskt väldigt bra där, och de är inte enbart därför att man får se halvnakna killar byta om *fniss* men till stor del ;)

 

Nu blir de typ frukost sen får jag se vart dagen leder!

 

Tjoflöjt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards