Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Erica - 5 maj 2010 19:59

Nu är jag hos min stjärna Fia <3.

vi dricker lite vin och surrar om allt mellan himmel och jord!

skulle egentligen fara till Ove men han dumpade oss för en fotbollskväll.

illa som fan...

 

ska snart fara förbi småpojkarna o kolla så att de sköter sig ;)

blir nog trevligt eller nå.

 

Och jo, vill någon ha mig? jag är nämligen gratis och villig from 5/5 till den 31/5. du når mig på mailen rattmuff88@hotmail.com, endast seriösa svar tack!

 

Nu ska jag hälla i mig mitt mousserade vin och må bra!

 

tjoflöjt!

 

 

Av Erica - 5 maj 2010 17:18

There will come a point in your life when you realize who really matters, who doesn't and who never did. So forget about people from your past,

because there is a reason they didn't make it to your future.


  




Av Erica - 5 maj 2010 16:48

Sådärja, kom nyss hem från Tuna.

har varit en sväng hos min stjärna Fia och vackraste Theka!  

cyklade tillochmed dit! grattis, nu är den här månades träningspass gjord!

 

Nu är man hemma igen, kom precis hem lagom till maten,

fick tortellini, korv och broccoli - det knullade munnen.

 

Funderar lite på vad som skall ske ikväll.

blir de vin eller icket? de är frågan.

jag är nog ändå lite törstig.

men å andra sidan, är jag inte de jämt?

 

Gahh, blir en sväng på facebook för att skingra tankarna!

 

tjoflöjt!

 

Av Erica - 5 maj 2010 12:22

Om de inte vore för att jag missade desperate housewifes igår så hade jag aldrig kunnat gissa att det var onsdag idag aka LILL LÖRDAG!

 

och vad sker då? ja, borde städa.. massor.

borde göra många saker, men man gör de liksom bäst helhjärtat.

och just nu känner jag bara för att gå ut och sätta mig i solen.

(har inte ens tittat ut genom fönstret, är de sol ute?)

 

Ska iaf börja med att äta frukost, för godiset jag äter nu är väl inte en sån bra start på dagen? men who gives a shit.

det är ju gott iallafall ;)

 

Nu ringer Erika, tar en rök medan vi snackar skit ;)

 

tjoflöjt!

 

 

 

Av Erica - 5 maj 2010 00:04

Hej bloggen,

har lite svårt att uppdatera eftersom min katt la sig tvärsöver hela mig,

så jag ser knappt tangenterna, så nu vet ni om de blir stavfel, jag har inte druckit eller får dyslexi, de är enbart kattens fel.

 

Dagen blev inte riktigt som väntat. jag hade ju tänkt mig en lugn hemmakväll framför tvn men den slutade med att jag halvlåg hemma hos Teres och pratade med henne, tess och markus :) en trevligkväll absolut!

och TACK markus för skjutsen hem! ;)

(jag fick skjuts typ 2 kvarter, känner mig som en prinsessa ju ;)

 

Nu är de tandborstning och sen ska jag lösa lite korsord som en annan tant.

 

tyvärr har jag inte kommit så långt att jag har planerat morgondagen,

jag tar de som det kommer. Annars är ja ju en jävel på att planera allt.

 

Gaah! höll på glömma de viktigaste!

jag börjar praktiken på måndag ;D.

ska dit på fredag och prova kläder, kul...

hoppas inte modepolisen kommer efter mig.

 

godnatt!

 

tjoflöjt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards