Alla inlägg den 30 maj 2010

Av Erica - 30 maj 2010 21:20

Hej, nu har det gått sådär länge mellan gångerna igen.

Jag har helt enkelt inte tid att sitta framför den här skit datorn.


Praktiken är slut *thank god*.

Missförstå mig inte, de har varit väldigt roligt men också väldigt tungt.

Jag som är soffpotatisen nr 1 är inte van vid att arbeta så att svetten lackar.

Nåväl, de har varit många känslor men jag vet iallafall att jag inte vill bli fast på konsum för resten av mitt liv.


Nu är man ledig hela sommaren, men ska verkligen ta tag i allt.

Men de får bli efter Juni när vi kommit hem från göteborg och begravningen är avklarad.


Helgen har som vanligt varit underbar, drog ut på färjan i fredags med Fia och Tess, dansade runt och drack massor med alkohol.

Inte undra på att plånboken ekar just nu...


Men vad gör de? vi kör nästa helg igen!


Nu ska jag poppa popcorn och lägga mig framför tvn, somnade nämligen vid 7 tiden imorse, illa...


Vi hörs.

Tjoflöjt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards