Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Erica - 23 augusti 2011 21:21

Vilken lättnad! Jag fick praktik på Gina Tricot!

Börjar den 5/9, fyfan vad kul!

Träffade tjejen som ska vara min handledare också, hon verkar jätte söt och snäll, jag tror jag kommer trivas!

Är helt uppspelt, som en snorunge på julafton!

Kanske märks på alla utropstecken också...


Men jag var så jäkla nervös imorse, och hela dagen ända tills jag kom in i shopping och såg Rita, då släppte allt.

Är otroligt glad över att jag får den här chansen, ska verkligen göra allt för att visa att jag är någon som dom behöver även i framtiden.

Just nu lever jag på små rosa moln, milt sagt!


Och min syster Malin blev 25 år idag, de firades med tårta och sushi, mums! Oså fick hon två receptböcker från mig och Stefan.

Måste ju tänka smart nu när vi snart blir grannar ; )


Stefan for till ormberget och sprang lite, men jag har sån träningsvärk i magen och är så sjuukt trött efter alla spänningar som jag har haft i kroppen, så jag stannade hemma med Ralf <3.


Nu ska vi se Berg flyttar in, sen blir de sängen!


Imorn ska vi köpa stövlar, för till helgen åker vi nog till småskär, hoppas! Plocka lite lingon eller bara kvistar, de kvittar jag vill bara att Stefan ska få komma bort och slappna av lite med bastu och stugmys : )


Jaja, nu ska jag pussa på Ralf.


Fridens liljor!


Av Erica - 23 augusti 2011 20:57

När kände du senast för att gråta?
Idag, när jag var som mest nervös!

På en skala mellan ett och tio, hur nöjd är du med ditt liv?
För en gångs skull är de en 10!
 

Skulle du ge pengar till en hemlös person?
Nej, däremot till röda korset osv.

"Sticks and stones may break my bones but words will never hurt me" sant eller falskt?
Ord sårar också.

Skulle du köpa en biljett till L.A?
Nej, jag har de bra här : )

Värderar du ditt liv högt?
Absolut!

Tar du några receptbelagda medeciner?
P-piller, antidep. folsyra och b12.

Vad exakt drack du senast du drack alkohol?
Drinkar och cider.

Vart har du köpt underkläderna du har på dig just nu?
Cubus och HM.

Är det svårt för dig att släppa taget om någonting som du vet är dåligt för dig?
Ja, de är det väl alltid?

Skulle du hellre ge upp dator eller TV?
TV, lätt.

Äger du några fake designer väskor?
Nej.

Blir du avundsjuk om din pojkvän/flickvän kramar andra av motsatt kön?
Nej.

Vad skulle dina föräldrar göra om du kom hem med en tatuering?
Ingenting, dom skulle nog ha åsikter om de däremot.

Om du blev utsparkad ur ditt hem, var skulle du gå?
Jag skulle väl aldrig bli utsparkad ; )

Campa med flera vänner eller bo på hotell med några få vänner?
Hotell med några få vänner!

Känner du någon som använder knark?
Jo, men tar avstånd från dom.

När grät du senast?
För nån dag sen.

Berättar du allt för dina föräldrar?
Förr gjorde jag det, men vi har inte den kontakten längre.

Om du fick reda på att du var gravid, vem skulle du berätta det först för?
Pojkvännen och syster Malin.

Vilka serier följer du?
Inga just nu!

Vilken film kan du se om och om igen utan att lessna på?
Sune filmerna!

Ovido - Quiz & Flashcards