Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Erica - 2 augusti 2011 20:41

Hade planer att göra ett bullbak idag, men när älsklingen slutade jobba så frågade han om vi skulle äta på yxgränd och då är de bara att ställa in eventuella planer för då vi far dit brukar vi bli där ett tag (:

Inte mig emot, jag trivs där. De är som en extra familj!


Får fixat tvättmaskinen imornbitti också, fyfan vad skönt!

Hoppas bara att den överlevde flytten! Men de tror jag, annars vet ni nån som gråter blod imorn!


Men imorn ska jag nog ta tag i bullbaket, känner att jag måste göra nå!

Ska även städa för de sköt jag också upp idag, de enda jag ska göra ikväll är att ta ett varmt bad, vad oförskämt skönt de ska bli!


Så nu ska jag tappa upp badet och slänga mig däri och dö en stund.


Fridens liljor!

Ovido - Quiz & Flashcards