Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Erica - 14 augusti 2011 20:45

Jag tänkte ladda upp lite foton som jag skulle lägga upp här på bloggen, men eftersom att jag är skitkass och inte förstår hur min hatade/älskade iPhone fungerar uti att överföra bilder till datorn (nån som vet om de ens går?!) Jag får iallafall först lägga upp dom på Facebook och sen spara dom därifrån, hoff! Och de orkade jag inte, så de blir inga bilder!


Nåväl, dagen började tidigt, för tidigt.

05.40 gnällde Ralf, då ville han ut.

Så de var bara på med morgonrocken och hoppa över järnbalken.

Fick nästan musfrossa.

Note to myself : glöm ej byxor på morgonen!


Och kring halv 7 kom syster och hennes sambo, dom skulle låna tvättstugan och behövde mina nycklar, oså har dom förvarat tvätten här. Så då var de bara att kliva upp ändå, äta frukost och slänga på sig kläder. Jag och Ralf stannade i soffan medan dom tvättade.


Sen har dagen bara rullat på, varit hos syster och firat hennes pojkar, grillat här hemma, städat min walk in closet så nu kan man faktiskt gå in i den igen, lovely!


Och nu myser jag och älsklingen med lite vindruvor. Vi ska snart sova för de blir en tidig morgon imorn med!


Godnatt på er alla.


Fridens liljor.

Ovido - Quiz & Flashcards