Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Erica - 4 augusti 2011 22:20

Alltså kan ni fatta att de redan är 4 augusti?!

Så jävla sjukt fort tiden går!

Imorn fyller mosters storkille redan 3 år!

Usch vad tiden går fort..


Idag har vi inte gjort nå speciellt, bara varit hemma.

Middagen fick bli enkel, en vanlig tonfisk sallad med avokado.

Mums! Sen kom Syster Elin o hennes killar hit o fikade bullar,

för igår fick jag tummen ur och bakade.


Tvättat har jag också gjort, idag fick de bli en vit tvätt.

Så den hänger just nu på tork, och imorn ska jag nog tvätta min nya lila tröja som jag fick choklad på. (tjockis varning)


Igår drog jag, Malin och Simon till Piteå för att undersöka deras Dollarstore, älsklingen jobbade så han följde inte med.

Fanns väl ungefär samma saker som här i Luleå bara lite större utbud.

Men de var kul, fast de enda som jag fick med mig hem var en glass, haha.


Tack till Åsa som alltid ställer upp för oss och är med Ralf när vi ska handla eller åka någonstans. Du är underbar!


Och imorn ska jag och Ralf sova på mjölkudden, för älsklingen jobbar natt, uschochfy!!

Men jag överlever nog, om jag inte dör av rökförgiftning, ha-ha-ha.


Nu ska vi sova iallafall,

Godnatt på er!


Fridens liljor!

Ovido - Quiz & Flashcards