Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Erica - 15 augusti 2011 20:21

Älsklingen är ute på sin löprunda och Ralf bara sover.

Därför bänkade jag mig framför datorn en stund.


Skönt med egen tid också, bara få ha sina tankar ifred.

Har ju inte blivit så mycket "egen tid", och de är ju mitt fel.

Sån fegis som jag är, men nu ska de bli ändring :)


Imorn ska jag på möte, ser verkligen fram emot det!

Jag vill ha förändring, nu är jag trött på det här!

Och sen ska Ralf vaccineras för valpsjukan, min bebis!


Och i slutet av veckan så väntar jag ett samtal uti utredningen,

ska bli så skönt att få de gjort.

Vad utredningen handlar om tänker jag dock inte gå in på här, finns alldeles för nyfikna människor som läser min blogg.

Mina nära och kära vet vad som sker och de är dom enda som behöver veta det också.


Ja, sen då? Har tvättat och dammsugit som vanligt, syster Malin kom och hjälpte mig att vika om ala handdukar så allt får plats, tack snälla söta du :)


Jaja, nu ska jag diska undan kastrullerna vi använde till middagen, sen ska jag gå o lägga mig och läsa, Stefan skulle bara duscha då han kom hem, sen skulle han också komma o lägga sig, mys!


Slänger in en gammal bild.. bara för att liksom.

Enjoy.


 


Fridens Liljor!

Ovido - Quiz & Flashcards