Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Erica - 29 augusti 2011 14:25

Har du någonsin sovit på ett badrumsgolv?
Nej, de har faktiskt aldrig hänt!

Vad ser du fram mest emot inom de närmsta sju månaderna?
Att få praktisera och kanske få jobb!

Finns det någon som hatar dig?
Oja, men bryr jag mig? Nej.

Har du nånsin sovit på ett sjukhus?
Nej, thank god!

Vad irriterar du dig på just nu?
Att de finns så barnsliga människor!

Nämn en sak som irriterar dig riktigt mycket?
IDIOTER!

Om du skulle köpa en hund eller katt, vad skulle du döpa den till?
Hade en katt som jag döpte till Rocky och har en hund nu som heter Ralf.

Blir du nervös när någon säger att dom måste prata om någonting med dig?
Ja, man tror ju alltid de värsta.

Är du en organiserad person?
Jag försöker vara det.

Betalar du oftast med kontanter eller kort?
Bådeoch.

Vad gör du när du är trött?
Klagar och vilar.

Hur länge bör två personer vara tillsammans innan förlovning kommer på tal?
Beror väl på förhållandet.

Finns du alltid där för dina vänner?
Så gott jag kan.

Har du någonsin känt dig utbytt?
Jaa.

Vet du vad du vill jobba med i framtiden?
I butik, helst med kläder. Vore kul att jobba med djur också!

Ovido - Quiz & Flashcards