Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Erica - 25 augusti 2011 22:27

Så trött.. sååå trött.

Hur ska jag fungera som människa imorn 05.00?

Usch. hoppas man hinner med en stödvila innan vi åker ut med båten.

Ska ju nämligen till skärgården förmodligem för sista gången det här året. Kommer bli jätte mysigt. Hoppas att vädergudarna är med oss bara.

Hatar att åka båt, och värre är de när de blåser. Men jag har ju flytväst och min älskling, då ska de nog gå bra! Tar nog med oss Ralf också, kan bli mysigt. Får hålla koll efter fästingar bara


Annars har de varit en riktig skitdag!

Eller de började som en skitdag.

Ingenting dög, jag var som en 3 åring i trots.

Sur , ledsen, sur igen, lite mer ledsen, heelt nedstämd och till slut blev jag glad. Jag måste lära mig att tänka POSITIVT!

Och ta itu med mina humörsvängningar.

Tur att Stefan tycker att de är en utmaning att få mig på bättre humör (och han tycker om utmaningar). Då kanske han stannar ett tag till : )


Ååh, nu är jag för trött för att blogga!

Nu ska jag packa lite grann och sen slå igen mina två blå.


Smell Ya Later.

Ovido - Quiz & Flashcards