Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Erica - 7 augusti 2011 20:25

Vilken skön dag vi har haft idag!

Jag och Ralf vaknade kring 9 tiden, då gick vi ut en snabbis och sen hoppade vi i sängen igen och myste på.

Älsklingen sov bortåt 11 tiden.

Förstår inte hur han kan jobba hela natten o sen bara sova till 11, jag hade nog sovit bort hela dagen!


När vi alla hade vaknat, duschat och ätit frukost så begav vi oss vidare till Mejselgränd, där lagade jag och Stefan sushi åt Lasse, Elisabeth och Erik. Gott gott!


Och nu är vi hemma, jätte trötta alla 3.

Ralf har redan somnat i soffan och jag är inte långt ifrån!


Tänkte slänga upp några bilder på våran Ralf.

Cillan begärde ju de ;) och då måste hon ju få som hon vill :)!


     


På första bilden ligger han och myser med sin bror Hugo.

Ralf ser ut som en jätte jämfört med Hugo, haha.


På den andra bilden drömmer Ralf att han är superhjälte ;)


Och på tredje bilden ligger snyggingen o solar på Farmor och Farfars bakgård :)


Nu ska jag gå o borsta tänderna och sen lägga mig o läsa innan John Blund kommer..


Fridens liljor!

Ovido - Quiz & Flashcards