Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Erica - 19 augusti 2011 11:08

Jag är så glad, alltså SÅ GLAD.

Ska inte ta ut någonting i förskott, men de känns bra!

Efter alla år som sjukskriven så kanske de vänder?!

Fatta skönt de skulle vara?

Ska på möte på måndag och i slutet av månaden får jag en tid till utredningen.

Ingen kan vara gladare än jag just nu!

De går ju åt rätt håll iallafall : )


Något som inte är lika bra har varit sömnen inatt.

Har legat och vridit och vändit på mig, fick skallebank också och kunde bara inte sova.. klockan 03.15 märkte att Ralf var lite blöt och då tänkte jag att de var lika att gå upp med honom, för de brukar komma lite kiss då han blir uppspelt, och han märkte att jag var vaken och började slicka på både mig och Stefan.

Och efter de sov jag kanske 40 minuter, innan väckarklockan ringde.. mycket härligt.. not.


Men nu har jag sovit i nån timme och är mycket piggare.

Har dammsugit och skurat, kan ju säga att de behövdes.

Ska slå igång en tvätt också, och fixa lunch.

Jobbigt...


Nåväl.


Puss på er.

Ovido - Quiz & Flashcards