Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Erica - 31 augusti 2011 20:16

Den här dagen har gått otroligt fort, kanske för att vi har haft så mycket att göra? Klev upp klockan 07.00 och har typ inte gäspat på hela dagen, förutom nu då jag skrev de ordet då.. typiskt.


Men dagen har verkligen varit fullspäckad.

Upp tidigt, sitta i bilen en timme och vänta på att Stefan skulle ha möte.

Iväg på äventyr, de tog väl nån timme. Sen till pappa, handla, hem, göra middag, iväg på ett till möte. och nu landade vi i soffan.


Och imorn startar dagen alldeles för tidigt, redan vid 05 kanske.

Usch! Men då får jag gå o lägga mig sen för jag ska inte till läkaren förrän 08.00 Värre för Stefan som ska inventera, han kan inte vila!

Och sen ska vi vara flytthjälp till syster Malin och hennes kille.

Ska bli såå kul att få er på samma gård :D!


Nu orkar jag inte blogga nåmer.

Ska mysa med Ralf och invänta mannen som är på innebandy.


Fridens liljor!

Ovido - Quiz & Flashcards