Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Erica - 11 augusti 2011 21:47

Äähh, jag slänger väl upp en bild på mig i mina nya glasögon.

You may like it, you may not.

Men var de nå jag sket i så var de väl de!


  PUSS PÅ ER OCH GODNATT.

Av Erica - 11 augusti 2011 12:57

Förkylningen kom som ett brev från posten, en blixt från klarblå himmel, en riktig käftsmäll!

Ja, ni förstår nog vart jag vill komma?

Jag är förkyld och hade inte väntat mig det!


Men vi gråter inte för de,

för imorn firar jag och hjärtat 1 år, tänk att de redan gått 1 år!

Helt ofattbart, han har stått ut i 1 år! hoppas han står ut i några till ;)


Oså fick jag hem mina vinst glasögon igår, bild kommer då jag själv vant mig vid dom! Men dom är snygga.


Just nu är Linnea och Gustav här,

lilla Gustav som inte är så liten längre är på golvet och står på alla 4ra.

Han vill som fram men vet inte riktigt hur han ska göra.

Men snart kryper han nog :)

Pratar för fullt gör han också, bebis språk :)


Har varit ut på en promenad imorse med Ralf, älsklingen och Gustav och Linnea, gick väl en 40 minuter, det var skönt och solen kikade fram, men då vi kom hem och åt lunch så började det regna.


Linnea sitter och kollar vart de är loppis, kanske man skulle börja gå på sånt? Det är ju riktigt kul faktiskt!


Så de var det!


Fridens liljor!


Ovido - Quiz & Flashcards