Direktlänk till inlägg 23 augusti 2011

If it makes you happy then why the hell are you so sad?

Av Erica - 23 augusti 2011 21:21

Vilken lättnad! Jag fick praktik på Gina Tricot!

Börjar den 5/9, fyfan vad kul!

Träffade tjejen som ska vara min handledare också, hon verkar jätte söt och snäll, jag tror jag kommer trivas!

Är helt uppspelt, som en snorunge på julafton!

Kanske märks på alla utropstecken också...


Men jag var så jäkla nervös imorse, och hela dagen ända tills jag kom in i shopping och såg Rita, då släppte allt.

Är otroligt glad över att jag får den här chansen, ska verkligen göra allt för att visa att jag är någon som dom behöver även i framtiden.

Just nu lever jag på små rosa moln, milt sagt!


Och min syster Malin blev 25 år idag, de firades med tårta och sushi, mums! Oså fick hon två receptböcker från mig och Stefan.

Måste ju tänka smart nu när vi snart blir grannar ; )


Stefan for till ormberget och sprang lite, men jag har sån träningsvärk i magen och är så sjuukt trött efter alla spänningar som jag har haft i kroppen, så jag stannade hemma med Ralf <3.


Nu ska vi se Berg flyttar in, sen blir de sängen!


Imorn ska vi köpa stövlar, för till helgen åker vi nog till småskär, hoppas! Plocka lite lingon eller bara kvistar, de kvittar jag vill bara att Stefan ska få komma bort och slappna av lite med bastu och stugmys : )


Jaja, nu ska jag pussa på Ralf.


Fridens liljor!


 
 
Ewa

Ewa

23 augusti 2011 22:14

Åå vad kul där hade jag också vela ha praktik, känns som att de hade varit roligt att byta bransch : p men hur fick du praktik där? Vad glad jag blir för din skull. Man märker hur glad du är i texten :). Jaha du har också en pappa som inte förtjänar rollen. Det är så jobbigt :/.

http://Www.Ewakarlsson.blogg.se

 
CillaN

CillaN

23 augusti 2011 23:46

Va kul, grattis! :D

http://frokenvigren.blogspot.com

 
ewa

ewa

24 augusti 2011 22:59

Ja de är rätt enkelt att svara i bloggen!
Sorry jag lät kanske lite dömande (om pappan). Nå men det är ju inge kul :/. Nåja. Vad kul hoppas att det fortsätter så där bra, alltid kul att få sånna chanser :)
Äre länge sen ni hade praktik ihop lr?

http://www.ewakarlsson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica - 3 november 2011 12:52

Ja nu är den nya bloggen här! Skriver inte ut den här men kommer lägga upp den på Facebook, kom på att de var alldeles för jobbigt att skriva runt till alla, så håll utkik! ...

Av Erica - 24 oktober 2011 21:40

Idag hade jag möte med R och M. Det gick bra, över förväntan, nu ska vi bara vänta på att den här jäkla utredningen blir färdig så vi kommer igång. Efter mötet så mötte Annelie upp mig i stan, vad riktigt kul att träffa dig! De borde vi göra ofta...

Av Erica - 22 oktober 2011 20:02

Halloween närmar sig med stormsteg, vad sker då? Vi funderar på att dra ihop en liten fest. Klä ut sig lite, ha kul och fjanta sig, de var såå längesen! ;) Men som sagt, ingenting är spikat än.   Annars då? Första snön föll idag då jag, Ral...

Av Erica - 20 oktober 2011 09:58

Jag är inte världs bäst på att blogga, kommer av mig då och då. Gjorde faktiskt en ny blogg igår, men de var så jävla krångligt så idag tog jag bort den. Men funderar på att byta blogg, men vet inte riktigt till vad än...   Det gick bra att s...

Av Erica - 15 oktober 2011 20:08

Att kliva upp klockan 06.00 på en lördag är inte att rekomendera. Usch så trött jag var... Men klockan 07.00 gick skjutsen till Haparanda och IKEA, så lite värt var det. Men väl framme så var de bara på med arbetskläder och börja bära in ved, fyfan...

Ovido - Quiz & Flashcards