Direktlänk till inlägg 28 augusti 2011

Nothing personal but you're a whore.

Av Erica - 28 augusti 2011 18:30

Helgen har spenderats i småskär, mycket mysigt!

Vi har promenerat till kapellet, där jag o Stefan tydligen ska gifta oss en vacker dag :D! Oså har vi plockat kantareller och blåbär.

De enda som var otrevligt var båtturen, jag tycker verkligen inte om att åka båt!


Men nu är vi hemma på torra land! Har hunnit städa lägenheten, packa upp, tvätta all smuts tvätt och ätit middag. Vi har bara handligen kvar och den gör vi bort snart.


Ralf stannade hos Åsa i helgen, vi kände att de var bäst så.

Han är ju så liten och skulle säkert bli rädd av båtturen.

Men oj vad jag saknade honom, hade smått separationsångest på fredagen. Men då har vi provat de också, nästa gång får han nog följa med! : )


Och imorse blev jag moster för 3dje gången, åt en till pojke.

Vet inte vad han ska heta än men de blir säkert någonting passande : )

Tänker på dig Emma <3!

(Och Grabbarna med såklart)


Ska komma igång rejält med träningen nu.

Älsklingen har köpt kettlebells så nu slipper vi fara till gymmet : )

Ska träna 30 minuter ikväll hade jag tänkt.


Nu ska jag klä mig för nu ska vi ut och handla.


Fridens liljor!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica - 3 november 2011 12:52

Ja nu är den nya bloggen här! Skriver inte ut den här men kommer lägga upp den på Facebook, kom på att de var alldeles för jobbigt att skriva runt till alla, så håll utkik! ...

Av Erica - 24 oktober 2011 21:40

Idag hade jag möte med R och M. Det gick bra, över förväntan, nu ska vi bara vänta på att den här jäkla utredningen blir färdig så vi kommer igång. Efter mötet så mötte Annelie upp mig i stan, vad riktigt kul att träffa dig! De borde vi göra ofta...

Av Erica - 22 oktober 2011 20:02

Halloween närmar sig med stormsteg, vad sker då? Vi funderar på att dra ihop en liten fest. Klä ut sig lite, ha kul och fjanta sig, de var såå längesen! ;) Men som sagt, ingenting är spikat än.   Annars då? Första snön föll idag då jag, Ral...

Av Erica - 20 oktober 2011 09:58

Jag är inte världs bäst på att blogga, kommer av mig då och då. Gjorde faktiskt en ny blogg igår, men de var så jävla krångligt så idag tog jag bort den. Men funderar på att byta blogg, men vet inte riktigt till vad än...   Det gick bra att s...

Av Erica - 15 oktober 2011 20:08

Att kliva upp klockan 06.00 på en lördag är inte att rekomendera. Usch så trött jag var... Men klockan 07.00 gick skjutsen till Haparanda och IKEA, så lite värt var det. Men väl framme så var de bara på med arbetskläder och börja bära in ved, fyfan...

Ovido - Quiz & Flashcards