Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Erica - 29 januari 2011 22:36

Your doing is not right, you're not even worth the fight.


Det sista inlägget jag skrev tog jag bort.

Istället för att sitta och skriva av mig här så ska jag ta det med den personen/personerna det handlar om. Orkar inte hålla igen med min ilska nåmer,

jag gör det jämt... och vad händer då? Jo de går ut över den som jag känner mig mest trygg med och de är Stefan, de är inte rätt.

Skit ska ha skit, och DU har gått övergränsen för vad som är respektabelt.


Skit samma! NU tänker jag inte tänka mer på de förrän på Måndag.


Hm, vad har annars hänt? Skulle ut på isen med syster och hennes småpojkar idag.

Men snön gjorde de omöjligt, de rasade ner från himlen och sen blev de bara så sent, så vi försöker igen imorn!


Imorn ska vi på kalas också, kusin Linnea fyller 16 och blir stora damen ;)

Måste ju firas, ofc.


Annars då? Inte allt för mycket. Känner mig fortfarande lite små hängig och nacken/axlarna krånglar. Bara att ta vetevärmaren och en panodil.

Fast jag brukar inte ens göra de, jag brukar bara klaga lite ^^


Nåväl, de var väl ungefär allt?

Nu ska jag surfa på internet vågen en stund ;)

Sen blir de kudden.


Fridens!

Ovido - Quiz & Flashcards