Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Erica - 18 januari 2011 18:52

Dagen började kring 07.00

De vart hopp in i kläderna och studsa vidare till syster som bor tvärs över gården.

Skulle egentligen ha varit med Mikaela från morgonen men de blev inte så som vi tänkt oss. Hon hade tydligen somnat om ( fast jag får skylla mig själv för jag var sen )


Förstökte få liv i lillgumman Mikaela men de var helt hopplöst ;)

Men efter ca en timme så vaknade även hon till liv!

Så vi stämde träff där kring 12 snåret, men var hos henne vid 13.

Så.. tider är inte våran starkaste sida, haha.


Käkade lunch där oså, den godaste pasta alfredo jag ätit på länge ;)


Men klockan gick på tok för fort! Och rätt var de va så kom älsklingen och hämtade mig,

vi plockade upp lite saker från Willys och sen hämtade vi mat!


Och nu halvligger vi som två strandade valar, längtar tills vi ska på gymmet och få den där extra lilla kicken! Ååh vad skönt!


Imorn blir de ändå rätt lungt, tror jag?

Har fått så sjukt dåligt minne men tror inte att jag har planerat nå imorn.

Så de blir väl att fara till pappa på morgonen och gå igenom alla saker i förrådet med Malin och Simon.


Hm thats it?

Ska plocka undan i köket också så de är rent och fint tills vi kommer hem från träningen.


Smell ya later.


Ovido - Quiz & Flashcards