Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Erica - 21 januari 2011 19:30

Dagen började relativt tidigt, då var de bara hopp i kläderna, för jag trodde ju att vi hade bråttom.

Men eftersom att hjärtat är sjuk så tog han de lungt med en kopp té innan dagen började, och jag hann fika på morgonen :)


Sen lämnade hjärtat av mig hos pappa och där la jag mig och vilade en stund innan jag gick vidare till mormor och morfar.

Städade deras lägenhet och sen for jag ut med Malin och Simon på storheden innan jag skulle till läkaren.


Vi drog en sväng till bolaget, och när vi stod där utanför så lyssnade vi på Ole Ivars på högsta nivå och Malin säger då :

- "skäm inte ut mig!"


Och Simon kläcker ut sig, på sin bredaste jävla bonnska:

- "Ja skäm int' bort dä"


Alltså jag nästan la mig dubbelvikt och skrattade tills tårarna sprutade, gick knappt att se någonting, Malin däremot tyckte inte att de var speciellt kul, hon tyckte jag skulle skärpa mig så dom inne på systemet inte trodde att jag var full.


Snacka om humörsvängningar? gått från att vara irriterad, ha gråten i halsen till att fullkomligt skratta så jag inte kan andas.

Gud så livet är härligt ibland, haha.

De var verkligen fredagens höjdpunkt!


Och hos läkaren gick de alla tiders!


Men nu ska jag vara social,

vi får la hööööras!


Fridens!




Ovido - Quiz & Flashcards