Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Erica - 16 januari 2011 19:47

Får blir ett snabbt och ganska kort inlägg, ska nämligen hinna göra äppelskivor innan vi ska se på Solsidan!


Morgonen började klockan 09.00 något alarm hörde jag aldrig, för syrran hann före med att ringa och väcka mig, hon hade ju läst på bloggen att jag skulle vakna 09.00

Haha, rätt kul att höra hennes röst de första man gjorde på morgonen, man blev som glad!


Klockan 10.00 var vi iaf på gymmet, eller någon minut senare.

Gick rätt bra att träna, körde lite av varje!


Efter gymmet så åkte vi förbi konsum och handlade lunch,

oj så gott de var! Jag åt korvbröd med sesamnuggets, sallad, fetaost och en skvätt orientdressing. Kan ju säga att de k*ullade munnen.


Men någon solning blev de inte, jag slocknade på soffan.

Det var förbannat skönt!


Nu ska vi däremot bara ta de lungt, imorn är de tvättstuga, tråkigt men behövligt!

På återseende!


Fridens!

Ovido - Quiz & Flashcards