Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Erica - 20 januari 2011 22:27

Allting är i vanlig ordning, mår varken bättre eller sämre.

Men förhoppningsvis blir morgondagen en väldigt bra dag.


Imorn ska jag och hälsa på mormor som kommit hem från Umeå.

Hon ringde idag och frågade om jag skulle orka dammsuga åt henne imorn.

Och självfallet gör jag ju det, konstigt bara att hon inte ringer dom som bor närmare?

Nåväl, jag är faktiskt glad över att hon ringde, de är nästan den enda kontakten man har med släkten förutom Facebook-kontakt.

Inte för att jag gör speciellt mycket för att uppehålla kontakten med släkten,

Jaja, de blir som de blir!

Men imorn ska jag som sagt ändå gå över till mormor och morfar <3.


Och idag har Jag, älskling, Malin och Simon varit en sväng till boden och tillbaka,

Köpte lite saker på dollarstore och kollade på möbler, hittade massor som jag vill ha!

Köpte iallafall en liten sopborste som de stod "queen of clean" på ;)


Oså har vi haft middag här med Elin, Malin och Simon.

Blev entrecót med vitlöksbröd, grönsallad och potatisgratäng, och till efterrätt blev de vanilj kesella och bär, de var smaskens!


Så nu på kvällen fick jag nå ryck och städade hela lägenheten, så nu är de skinande rent!

Oså satte älsklingen tillbaka badkaret <3 vad mys!


Imorn har jag läkar tid också, mindre kul men vad ska man göra?

Behöver ändå prata om min framtid med honom eftersom han spelar en ganska stor roll i den, eller nå...


Och sen på kvällen blir de nog ett dopp i badkaret, vore ju himelskt!


Nu ska jag krypa ner brevid min andra hälft och bara mysa!


Fridens!



Ovido - Quiz & Flashcards