Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Erica - 24 januari 2011 22:53

Igår for jag, Stefan, Malin och Simon ut till klubbviken och grillade.

På väg dit såg vi ca 40 st renar, några låg ner andra busade och vissa sprang.

Blev helt lyrisk och tog fram kameran som en annan turist, haha.

Väl framme så gjorde älsklingen upp en brasa,

Tur han är händig ;)

Vi andra tog oss varmchoklad och en korvmacka, sen började vi grilla både korv och pinnbröd. Var borta i ca 2h och när vi väl hade kommit hem så spolade jag och hjärtat upp ett varmt bad, jag var så fruktansvärt frusen.

Och efter de så somnade vi på soffan i nån timme.


Och när vi vaknade så hade jag jätte ont i halsen och kroppen kändes helt förstörd.

Så inatt när jag skulle sova så fick jag feber, lyckat.

Men de går över, har tryckt i mig ibumetin och har halstabletter, så imorn är jag förhoppningsvis mycket friskare.


För imorn ska jag ju till Mikaela, dricka vin och mysa!

Bara hon och jag (än så länge).

De ska bli kul, älsklingen får vara hemma och vila upp sig från mig och mina humörsvängningar ;P

Förresten älskling, tack för att du borstade mitt hår ikväll <3

Du är helt gaalet underbar och jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan dig och ditt stöd.


Nu blir det att sova, hjärtat spelar lite Forza men lär gå o lägga sig snart, ska upp tidigt imorn.

Själv stannar jag hemma själv imorn, de går nog bra!

Måste ändå packa lite och städa innan jag drar vidare till Mikks.


Hörs o syns!

Fridens!


Ovido - Quiz & Flashcards