Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Erica - 13 januari 2011 16:21

Tänkte bara blogga lite snabbt för snart kommer älsklingen hem och då ska vi handla och sen träna <3.


Dagen har varit ganska smärtfri, inte helt men de kommer och går, som i vågor.

Har dock strukit gardiner och satt upp i sovrummet, diskat undan och bokat tvättid.

Köpte ju nya gardiner till köket också, eftersom JAG har fått välja färg där så blev de såklart ROSA! Love it!

Så måste ju bara slänga in en bild på vårat fina kök!


 


Inte så bra bild dock, fick inte med de som vi har på väggarna, men de är 3 rosa tavlor och två silvriga vinställ.


 


Och där såg de mest rörigt ut, men shit the same ;)


Och bilden som jag la ut igår på mig i min OnePiece är inte tagen här hemma, den är tagen i haparanda och kattfan är heller inte min ;).


Nu ska vi fara och handla och träna!


Fridens!

Ovido - Quiz & Flashcards