Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Erica - 15 januari 2011 22:12

Idag började dagen kanske inte på så bra sätt, var lite små grinig och tyckte i princip allt var skit, MEN som tur är har jag min älskling, som vet hur man ska göra mig glad!

Även om jag kan vara tjurig så lyckas han alltid,  

always look on the bright side of life!


Så dagen blev rätt bra ändå, helt klart godkänd!

Har ätit sushi hos hjärtats bror och hans familj,

Även hans syster och hennes karl var där!

Var trevligt, men väldigt skönt att få komma hem också! :)


Imorgon ska vi träna, stenhårt! Jag har fuskat alldeles för mycket nu i helgen :/

men ändå gått ner 0,8 kg. Kanske inte så mycket men med tanke på att de har gått en vecka så är jag nöjd!


Imorn ska vi även sola, behöver få lite färg så man ser lite piggare ut.

Och efter de blir de förhoppningsvis bara mys med älsklingen, för de behöver jag också! älsklings hjärtat, tack för att du finns!


Nu ska vi mysa i soffan och se film och sen är de läggdags, alarmet ska ställas på 09.00


Fridens!

Ovido - Quiz & Flashcards