Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Erica - 7 januari 2011 14:27

Fan det här är ju 2011, det är ett nytt år och jag borde inte ha några som helst bekymmer!

Så, nu är mina små bekymmer som bortblåsta och jag kommer endast att fokusera på mitt välmående och mina nära och käras välmående!


Är fortfarande i Haparanda, kom hit i Måndags?

Trivs som fisken i vattnet men saknar min Stefan!

Meeeeen, han kommer ikväll! Då ska vi basta och efter bastun så ska jag krypa upp i hans famn, och bara känna trygghet och kärlek.


Och imorn blir det IKEA, as usual!

Och sen en sväng på Rajala.

Blir nog roligt, så länge vi är tillsammans!

Haha, vad smörig jag låter, men jag är så himla glad över att få ha dig i mitt liv.

Du ger mig stabilitet, mod och massor av kärlek.


Men på söndag är det dags att återvända hem och lika är ju det,

måste skriva mitt personliga brev osv, så jag äntligen får söka jobb!

Och det är så himla skönt, jag vet exakt vad jag vill jobba med!


Nu ska jag däremot se på Jims värld och äta en glass,

för här är de stekande hett (inomhus alltså)

Behövs ju egentligen ingen bastu i lägenheten, dom jävlarna har ju golvvärme.

Stackars älskling när han kommer, han är ju som ett element.

Men vi får ha snöbollskrig så vi svalkar av oss!


Och du kan fortsätta att skriva till mig, i don't care.

Det som har varit har varit och skitsnack biter inte på mig.


Touché.

 


Ovido - Quiz & Flashcards