Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Erica - 19 januari 2011 22:59

Har tydligen fått tillbaka mina humörsvängningar, blir galen!

Är lättretlig (och de är inte så lätt i min familj), har gråten i halsen jämt! och bara allmänt små irriterad, vill inte vara såhär!

Beror mest troligt på mina P-piller, vill ju byta men får inte äta några andra eftersom vi har så pass mycket hjärt och kärl sjukdomar i familjen och att sluta med dom är inget alternativ, inte nu iallafall.


Men dagen har flutit på rätt smärtfritt idag, förutom att jag gapat som en idiot till min syster och vart allmänt dryg. Men några ljusa stunder har jag haft!

Tur att jag inte är sur och grinig med Stefan, iallafall inte idag.

Vill aldrig vara det ju, men han brukar påminna mig när jag är lite vrång och då brukar jag faktiskt tänka till, vi är två stycken i det här förhållandet och båda två ska må bra.

Och jag mår ju superdupermegajätte bra med honom!!


Skulle hälsa på mormor idag också, men hon är tydligen i Umeå och ska väl undersökas/opereras i halsen? Tack för informationen liksom...


Men de blev en sväng till förbi pappsen och hjälpte han med lite saker och passade på att bara umgås :) Mycket trevligt, ska dit på Fredag igen, för då ska jag lika till läkaren, så då tar jag med mina fotvårds saker och gör fotbad på honom innan jag ska till herr doktor.

Det uppskattar han lite mkt varje gång!


Skulle egentligen vilja jobba med det, men samtidigt inte.

För de är super kul att göra fotvård på dom man känner, få pyssla om dom lite extra. Men med främlingar är de inte lika kul!


Älsklingen sitter iaf nu och spelar Forza med Simon.

Jag ska passa på att klippa Simon också (nej jag kan inte klippa hår, men han bryr sig inte, så de är ju min chans att exprimentera lite, haha)


Och imorn blir de Boden, woho!

Sen är de middag hemma hos oss, de blir mys.


Uppdaterar en annan gång!


Fridens!

Ovido - Quiz & Flashcards