Direktlänk till inlägg 19 augusti 2010

Look at me.

Av Erica - 19 augusti 2010 20:47

Åh, är ju bara tvungen att prova skriva med lila, hur coolt är inte de?

Blir ju såå mycket finare och lite roligare också!

 

Nåväl, har nästan nyss kommit hem.

Har varit med hjärtat och ätit middag hos hans farbror + familj.

Jätte mysigt och huur gott som helst!

 

Nu sitter hjärtat och hjälper syster med läxan, han förhör (inte förför)

henne. Och jag sitter här och bloggar.

Vi ska snart baka kladdmuffins och kanske spela skip-bo? ^^

 

Inatt får jag ha hjärtat bredvid mig.

Men imorn åker han bort, och är borta heela helgen :'(.

 

Och idag har jag varit rökfri i 4 dagar.

Så jävla stolt!  

 

Tack och hej! 

 

 

 
 
sara bjram

sara bjram

19 augusti 2010 20:58

Hejsan! riktigt fin blogg :)
och va roligt att du inte rökt på 4 dagar, haha grattis :)

// sara

http://supeersaraa.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Fia

21 augusti 2010 18:57

Ja jag håller då med ovanstående kommentar! Du är super duktig som inte röker, trots att du är i mitt umgänge ;)
Du kommer att klara det galant, jag har ju sagt att du aldrig någonsin skulle få en cigg av mig, ett löfte jag tänker hålla :)

Puss på dig gumman!

 
Alexandra

Alexandra

21 september 2010 17:35

http://alexandraekstrand.blogg.se

var med och tävla om en parfym på bloggen! :)

http://alexandraekstrand.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica - 3 november 2011 12:52

Ja nu är den nya bloggen här! Skriver inte ut den här men kommer lägga upp den på Facebook, kom på att de var alldeles för jobbigt att skriva runt till alla, så håll utkik! ...

Av Erica - 24 oktober 2011 21:40

Idag hade jag möte med R och M. Det gick bra, över förväntan, nu ska vi bara vänta på att den här jäkla utredningen blir färdig så vi kommer igång. Efter mötet så mötte Annelie upp mig i stan, vad riktigt kul att träffa dig! De borde vi göra ofta...

Av Erica - 22 oktober 2011 20:02

Halloween närmar sig med stormsteg, vad sker då? Vi funderar på att dra ihop en liten fest. Klä ut sig lite, ha kul och fjanta sig, de var såå längesen! ;) Men som sagt, ingenting är spikat än.   Annars då? Första snön föll idag då jag, Ral...

Av Erica - 20 oktober 2011 09:58

Jag är inte världs bäst på att blogga, kommer av mig då och då. Gjorde faktiskt en ny blogg igår, men de var så jävla krångligt så idag tog jag bort den. Men funderar på att byta blogg, men vet inte riktigt till vad än...   Det gick bra att s...

Av Erica - 15 oktober 2011 20:08

Att kliva upp klockan 06.00 på en lördag är inte att rekomendera. Usch så trött jag var... Men klockan 07.00 gick skjutsen till Haparanda och IKEA, så lite värt var det. Men väl framme så var de bara på med arbetskläder och börja bära in ved, fyfan...

Ovido - Quiz & Flashcards