Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Erica - 9 augusti 2010 10:34

Då var vi inne på Måndag och de innebär ju oftast jobb, dock inte för mig för jag har inte fått fingrarna ur arslet och börjat söka än, but i will!


Idag är de kalas för dom små, syftar såklart på favorit pojkarna William och Max.

Har fortfarande inte slagit in deras presenter och de enda vi har hemma är julpapper, fast dom fattar nog ändå inte, dom är väl så ivriga på att få öppna så jag hade kunnat slå in de i toapapper...


Ska möta syster halv 1 och gå på konsum och köpa ingredienser till tårtan, sen drar jag, Malin och Stefan till tuna och firar dom små!


Annars har de inte hänt sådär jätte mycket, helgen har varit riktigt lugn,

varit hemma mest, badat lite och umgåtts med världens finaste Stefan!


Jo, jag och Stefan var och kvällsbadade också! Tror de var lördags kväll? om jag inte minns fel. Huur mysigt som helst. Fick sällskap av Tesso och Ribbe också :)


Men måste ju berätta de bästa.

Jag, Stefan och Fia var på väg till tuna när vi kör förbi en utländsk kille vid busshållplatsen oså skojar jag med Stefan.

 

Jag - kan vi inte plocka upp honom?

Stefan - Nää, varför de?

Jag - gud så rasistisk du är!

Stefan - haha, de är jag väl inte?


så kör vi en liten bit...


Stefan - Ah shit! jag trodde att de var en vägskylt!!


Och ja, vad tror ni det var? jo en utlänning i burka.


Jag höll då på att dö av skratt, de var dagens nej, de var veckans!


Nu ska jag plocka ur diskmaskinen, sen vänta på att Stefan kommer från gymmet.


Tjoflöjt!

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards