Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Erica - 4 augusti 2010 13:33

Visst finns de gott om dom?

Skulle som vanligt logga in på min facebook idag (nörd som man är)

Så kommer de upp en ruta om att någon har gjort ett försök att ta sig in på mitt konto från en okänd dator, gissa vart de var man hade försökt logga in i från?

Jo, Österrrike.. hmm, klingar väldigt bekant de där.

Nåväl, dumbass, du lyckades inte nu, du lyckas inte sen...


För att bli lite gladare så tar jag och vrider tillbaka tiden till igår!

Hade en helt underbar dag och kväll, dagen började på stranden, storsand.

Jag, fia och stefan solade och badade, mycket trevligt!

sen drog vi ( jag, stefan, fia, alex, jocke och theka )

till mjölkuddsberget och grillade, var en jävla promenad upp till berget men efter ett tag fick vi mat i magen ^^.

efter de fortsatte vi till varvet där de spelades kubb!, sen låg vi i gräset på en filt och pratade, hur skönt som helst!


Idag var planerna att åka till storforsen, men vädret ville inte så vi beslöt oss för att stanna på hemma plan, jag och stefan hade tänkt se film och bara vara, men då skickar min stjärna fia ett sms och frågar om vi vill umgås med henne och emil.

Så vi far dit ist, se film kan vi göra en annan gång :)


Nu ska jag däremot äta, är grymt hungrig!


Tjoflöjt!

Ovido - Quiz & Flashcards