Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Erica - 16 augusti 2010 22:09

Godkväll.

Idag skulle jag som sagt sluta röka, och då kanske ni undrar hur de går? om jag fuskat något eller om jag smygröker?

Svaret är... Nej!

Jag har varit utan cigaretter sen igår natt, tog sista ciggen 00.15

och sen dess har jag varit utan, känns tungt men samtidigt jävligt bra!

Har även ont i magen för jag har sagt åt mig själv att när jag blir riktigt röksugen så ska jag göra 10 situps. så jag är väl uppe i en 200 situps eftersom jag har känt mig röksugen heela dagen..

Men jag ska verkligen fixa det här, och tack älsk för allt stöd.

Du är helt underbar.


Så vad har jag mer gjort idag?

Jag har varit på stan med min stjärna Fia, och sen har jag städat lägenheten, har även lagat min egen middag, fyfan så duktig jag är.


Och vad sker imorn?

Jo, jag, Fia och Johansson ska på storheden och härja.

Får se hur länge man blir där.

Sen ska jag vara med älsk. Bara mysa mysa mysa!


Och på onsdag så är de tvättstuga, någon vänlig själ som vill hjälpa?

haha, njae.. tror inte att de är favoritsysslan.


Nu ska jag borsta tänderna och sen lägga mig och läsa.


Godnatt.


Ovido - Quiz & Flashcards