Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Erica - 11 augusti 2010 21:06

Så, då har de ytterligare gått några dagar sen jag uppdaterade.

Har väl inte så jätte mycket att komma med, har mest varit med stefan  

Myst på här hemma, sett film osv.


Idag är han dock hemma, jag har lovat syster att hjälpa henne med läxan så då var de lika att vi syns imorn ist :).

Stefan ska ju med mig till haparanda också, så vi får en heeel helg tillsammans!

Fast vi kommer ju inte vara så mycket ensamna, syster och hennes kille är ju där.

Men jag tror att de kommer bli kul!


Har fortfarande inte börjat söka jobb, men ska faktiskt titta runt lite senare.


Ja, annars har de varit rätt lungt, jag och hjärtat tog en promenad imorse.

Insåg verkligen att jag måste sluta röka, så de är prio 1 efter helgen!

Jobbigt bara när nästan alla man känner röker, men de ska gå! har man bara viljan så.


Nu ska jag kolla runt lite, på återseende!


Tjoflöjt!


Ovido - Quiz & Flashcards