Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Erica - 24 augusti 2010 17:08

haha, människa du är så patetisk så de finns inget slut.

 

Nu ska jag snart promenera till tuna, blir kräftskiva där med syster och hennes vänner.

Blir något glas vin också!

 

Så de består min kväll av, snutten jobbar ändå till 00.00 så vi kommer inte att ses nåmer ikväll, om han inte skulle skjutsa mig hem, får se när jag far ifrån tuna.

 

Och imorn är de som sagt kalas. Ska på stan innan och köpa present.

Vet inte ens vad hon önskar sig? men jag kör på de gamla vanliga.

Jag slänger ihop lite av varje, de brukar funka!

 

Och ja sen vet jag inte riktigt vad som sker?

Hade tänkt att få hinna äta en mysig middag tillsammans med älsk innan helgen iaf.

Bara jag och han. Får se om han går med på de ^^, men han brukar inte vara så svår. Beror på om han jobbar eller inte :)

 

Nu ska jag börja promenera.

 

Tjoflöjt!

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards