Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Erica - 23 augusti 2010 12:40

Tjo.

Igår kom älsk hem från sundsvall, oj så jag saknat honom!

Han lämnade mig över helgen och de var nog den längsta helgen jag vart med om?

Han kom hem rätt sent, så vi somnade inte förrän vid 3 tiden.. men de var de värt för vi fick kramas super mycket!


Min helg har varit super bra, trots saknaden av hjärtat.

I fredags så umgicks jag med Tesso, sen på kvällen var jag bara hemma.

Och lördagen spenderade jag med Fia, Emil och Andreas.

Drack lite (läs mycket) vin och sen blev de utgång.


Känns som om det var allt?

Förutom att jag ska till syster imorn och äta kräftor och ha tjejkväll!

Dricka lite vin och bara surra, hur bra som helst!


Och på onsdag så ska jag fira kusin, så då ska jag och Stefan åka till henne och äta tårta ;)


Ja.. men nu var de allt.


Tjoflöjt!

Ovido - Quiz & Flashcards