Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Erica - 13 augusti 2010 12:24

Hela gårdagen spenderades med världens bästa Stefan, vi hade massor med mys.

Jag fick massage och massor av kärlek!


Idag klev vi upp klockan 08. Stefan skulle och träna med bror och jag skulle hjälpa syster!

Nu är jag dock hemma och har packat, för vi ( jag, Malin och Stefan )

åker till haparanda över helgen, vi ska sova hos Simon :)

Så vid 5 tiden bär de av, hejdå luleå.


Har fortfarande svin ont i njuren.

Mamma tror att de kan vara njursten, aaaj.

Har de inte gått över till på måndag får jag väl ringa vårdcentralen...


Ah! förresten, på måndag ska jag sluta röka. Bättre sent än aldrig liksom.

Har säkert nämnt de innan också, men på måndag gäller de!


Nu ska jag slänga i mig nå mat, för de blir inte förrän vi kommer fram till haparanda som vi får middag, vi ska äta tacos ;) yummie.


Hm, thats it for now.

Uppdaterar nog ingenting i helgen.


Tjoflöjt!

Ovido - Quiz & Flashcards