Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Erica - 25 februari 2011 20:18

Har varit en lång dag, började dagen redan 06.15

Då var man inte så pigg men de gav med sig!

Drog på stan med Mikaela och Nilsén, eller Sara ^^,

Fikade lite, shoppade lite och gick och njöt av snålblåsten.


Jag köpte en super fin rosa mössa som jag föll för!

Me love it, och rosa är en super snygg färg!

Köpte även en grå tunn kofta och ett par leopard strumpbyxor.


Och nu när vi var på storheden så passade jag på att plocka på mig hårspray, hårmousse och puder.

girls got to have what girls got to have ;)


Och ikväll är de Erica-kväll här på 92an.

Hjärtat åker bort och planerar bus med pojkarna så jag får ha lägenheten för mig själv. Precis som jag har fått hela dagen, liite trist måste jag medge.

Men han kommer ju hem sen ;)


Och imorn ska vi upp rätt tidigt, äta frukost i lugn och ro och sen åka förbi svärföräldrarna förhoppningsvis! Och vid lunch så åker vi till mörön och hälsar på Moster B och hämtar en tvbänk!

Sen på eftermiddagen börjar tjejkvällen, då får inte Stefan vara med ;)

Eller var de så att han redan hade planer? *ler*


Nu ska jag iallafall mysa ner mig under täcket med min godispåse.

Har ju lyckats gå ner två kg på ingenting så de kanske är sockret som äter upp fettet? Hoppas kan man ju alltid ;)


Fridens!



Ovido - Quiz & Flashcards