Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Erica - 4 februari 2011 18:52

One day your life will flash before your eyes.

Make sure it's worth watching.

Av Erica - 4 februari 2011 18:44

Jaha, då var man sjuk igen.

Blev ju frisk förra veckan?

Det här är 3dje gången på 1 månad som jag är sjuk, har feber osv.

Någonting står absolut inte rätt till!


Får ringa läkaren på måndag helt enkelt.

Går ju inte att göra nå åt nu, förutom att vila och trycka i mig panodil.


Nu är jag iallafall ensam hemma, älsklingen jobbar sent idag.

Få se när han får sluta för dagen :)


Mikaela och Nova har varit här idag, massa mys!

Dom åt middag med mig så jag slapp äta ensam, hur gulligt som helst!

<3


Nu har jag så ont i nacken så jag ska lägga mig och se på tv en stund.


Fridens!


Ovido - Quiz & Flashcards