Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Erica - 13 februari 2011 14:11

Nu var de någon dag sen jag bloggade, tror jag?

Har tränat hårt på att bli "friluftsmänniska" i två dagar.

Haha, jag som annars inte trivs ute speciellt mycket har faktiskt varit ute nu två dagar i rad!


Igår så for Jag och Stefan till Örarna och åkte hundspann, de var typ de roligaste jag gjort, ever! Synd bara att de var en bitande kyla ute!

Men de var kul, en riktig upplevelse, vi fick även hålla i små alaska huskie valpar!

Stefan fick den lugnaste hunden, som bara låg i famnen medan jag såklart fick hunden som skulle bitas i händerna och halsduken :) Men vad gör de? Dom är ändå söta!


Och när vi kom hem till våran underbara lägenhet så damp vi båda ner i soffan och somnade i ca 1h.

Vaknade kring 16. tiden och insåg att vi skulle bort på middag hos Lasse och Elisabeth.

Så de var bara att hoppa in i kläderna och åka dit.

Där bjöds de på oxfilé och melodifestival, mycket trevligt!


Och idag (även om de var -20) så drog vi till Hindersön,

där fikade vi och promenerade lite, jag frös som vanligt fast jag hade klätt mig.

Oså började ryggen värka såklart.. Men annars var de jätte mysigt :)

Vi gick också in på ett litet fik, de var som ganska trevligt :)


Men nu är vi hemma igen och fötterna har just börjat tina upp :)

Klockan 17.00 är de tvättstuga och innan dess ska vi äta middag med syster!


Nu blir de chill i soffan innan vi drar vidare.


Fridens!

Ovido - Quiz & Flashcards