Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Erica - 7 februari 2011 16:20

Hela dagen har varit så oförskämt bra!

-18 på morgonkvisten och ändå sken jag som en sol.

Life is beautiful.


Låg i soffan till bortåt lunch, då var de bara att kliva upp och fixa sig nå i magen.

Sagt och gjort.


Sen kom finaste Mikaela förbi också, surrade lite.

Plockade hennes ögon bryn och promenerade sen iväg till hennes mamma.

Hämtade samtidigt min tröja från Tess! Så nu är de gjort också!


Efter de så drog vi tillbaka hit och då kom Annelie, Martin och sötaste lilla Moa hit på kaffe med dopp ;)


Imorgon kanske jag åker till Mjölkan, pappa ville ha fotvård så de kanske är lika att få de bort gjort :)

Kanske jag tar en promenad hem också, men de skulle visst vara rätt kallt?

Så man vet hur man ska klä sig.


Och nu snart kommer finaste älsklingen hem!

Då ska middagen lagas och sen kanske han drar till gymmet en sväng.

Jag ska iallafall inte träna idag, på Onsdag tror jag att jag kan börja med träningen igen! :)


De var nog allt :)


På återseende!




Ovido - Quiz & Flashcards