Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Erica - 5 februari 2011 23:17

Nu börjar ögonen sakta fara igen och både jag och älsklingen känner att de är dags för sängen.

Blev som sagt sjuk igår, men redan idag mår jag bättre?

Har ju dock sovit hela dagen hemma hos pappa idag, kan ju vara de som gjorde susen.

Plus några panodil ^^.


Imorgon är de kalas för Stefans bror, så grattis i förskott Lasse!

Får se om jag kommer eller inte, har ju som bara feber, eller just nu inte ens det,

men får som sagt se imorn hur jag känner mig :)


Annars då? Lite mindre grinig men desto mer grinolle.

Gråter nästan hela tiden? Whats wrong?!

Är väl hormonerna som spökar eller nå liknande.

Ska som sagt ringa läkaren på måndag och reda upp de här!


Ååh, hittade min "sniff" också!

På apoteket fanns den, istället för nässpray som jag för tillfället inte kan använda,

så finns de en sniff, och den är himelsk! <3

Den får tillochmed sova bredvid mig på nattduks bordet!


Nu ska jag och hjärtat plocka undan lite och sen borsta tänderna.


Hejhopp gummisnopp!



Ovido - Quiz & Flashcards